۱۲/۱۹/۱۳۸۳

عمه هیجانزده!ها ها ها...
من به نسل نوی ایرانی باور دارم؛نسلی عملگرا و تهی از ایدئولوژیها
نسلی خواهان زندگی بهتر
و معترض به نقض حقوق مدنی
نسلی بی پروا که نیاز به حمایت و اعتماد نسل قبل ازخود برای ساختن« اکنون» دارد
...
مصداقش هم:
برادرزاده 4 ساله من ثنا در ایران، امروز به عبور تاکسی که سوارش بوده از چراغ قرمز اعتراض کرده ، و به راننده گفته که چرا پشت چراغ قرمزنایستادی؟!
اینم یک مورد دیگه:به نقل از سایت زنان
پارسال 8 مارس پسرم لپم را کشید و به جای اینکه بگوید تپل من (که همیشه می گفت) گفت فمنیست من ! با اعتراض گفتم تو اصلا می دونی فمنیست یعنی چه ؟ گفت : آره بابا همون حرفهایی که همش با بچه های سایت می زنین ، حقوق زنان و حق طلاق و موندن بچه پیش مادرش و کار کردن زنها و برابری زن و مرد و همین حرفا،حالا امروز رو فمنیست من باش که 8 مارسه از فردا دوباره تپل خودمی …
البته این یک مصداق کوچولو است و فقط یکی از مصادیق متعدد.
خواستم هیجانم رو با شما قسمتش کنم
.

هیچ نظری موجود نیست: