۱/۲۷/۱۴۰۲


 

سلام ام تی جان

اینجا کلا از یادم رفته بود

خوبی؟

۱۸ نظر:

ناشناس گفت...

سلام نرگس دشت‌های دور،

من خوبم، و آرزو می کنم تو هم خوب باشی. من و تو جایی در پس این ذهن درگیر و دل مشغول زندگی، جایی در دشت‌های سبز ضمیر ناخودآگاه مان نهال دوستی مان را کاشته ایم. نگران این ریشه نباش، ریشه ها ی ما هرگز بهار دوستی مان را فراموش نمی کنند.

ناشناس گفت...

این موسیقی زیبا من را به ظهری در تابستان کودکی ام برد. ممنونم

Narges گفت...

به به... خوشحالم همچنان هستی، و چه خوب که هستی! بله منم مثل خودت باور دارم که ریشه های دوستی مان بسی عمیق و جاودانه هست. این چیزیه که من رو به حس بخت-یاری پیوند میده. خوشحالم به آهنگ وصل شدی خیلی زیباست آخه 🥰

شهربانو گفت...

سلام نرگس جان چه خوب که بعد از مدتها دوباره پیدات کردم. خوب و خوشی گلم؟ انشالله که همیشه خوب و خوش باشی
شهربانو زن متولد ماکو

Narges گفت...

سلام شهربانوی عزیز، مرسی خوبم امیدولرم شما نیز احوالتون خوب باشه. خوشحالم از دیدن پیغامتون. سلامت باشید.

M.T گفت...

سلام نرگس جان،

کتابی را در دستانت بگیر، داستان یا شعر فرقی نمی کند، چشمانت را ببند و لحظه ای تمرکز کن، کتاب را باز کن و اولین جمله ی صفحه ی سمت راست را برایم اینجا بنویس. اگر جمله، نیمه ای است که از صفحه ی قبل شروع شده به صفحه ی قبل برو و کامل شده اش را برایم بنویس.

چه جادویی دارد این موسیقی.

Narges گفت...

Bahcedeki agaci kesmemisler en cok ona sevindim.
ترجمه: درخت توی باغچه را نبریده اند و من بیشتر از همه چی برای این خوشحالم.
این اولین جمله سمت راست کتاب هست البته کتاب به ترکی استانبولی هست.
چون حدس میزنم کتاب فارسی زبان پیشفرض ات بوده و خواستی سمت راستش را انتخاب کنم حالا چون کتاب فارسی نیست یک جمله هم از اولین جمله سمت چپ کتاب مینوییسم:

Dedemle diktiydik bu agaci
salincak kuracaktik dallarina ; olmadi.
با پدربزرگم این درخت رو کاشته بودیم. قرار بود تاب درست کنیم با کمک شاخه هاش.

Narges گفت...

سلام ام تی جانم، خوبی خودت؟

M.T گفت...

سلام نرگس خوب، سلام نرگس عزیز،

خوبم، خیلی خوب، کافیست در این لحظه جای من بودی تا با گوشت و پوست و استخوان حس کنی چه می گویم. نشانه ات غذای روحم خواهد بود تا مدتها.

متشکرم برای وقتی که گذاشتی.

تا دوباره

Narges گفت...

وااای پس منتظر نشانه ای بوده ای... خوشحالم که جملات خوبی جلوی راه ات انداختم هوراااا... خواهش می کنم کار شاقی نکردم. 🤗🤗

Narges گفت...

ام تی جان کجایی؟ چرا ساکتی؟ خبری از خودت بده لطفا

Narges گفت...

الهه ان کجایی حالت خوبه؟ هر ز گاهی به یدت میفتم و دلتنگت میشم...

Narges گفت...

جان

M.T گفت...

به قول سهراب "پشت هیچستانم"

خوبم نرگس عزیز، خوب
امیدوارم و آرزو می کنم تو هم خوب باشی.

Narges گفت...

خیلی نگرانت بودم. اینحا سر میزدم ببینم هستی یا نه؟ خوشحالم خوبی؟ اصل حالت چطوره؟

M.T گفت...

اصل حالم خوبه، در واقع خیلی خوب، دیگه بقیه ش قابل چشم پوشیه و اجتناب ناپذیر، گاهی طبیعی و گاهی لازمه ی زندگی امروز.

Narges گفت...

خوشحالم، خوشحالم...

M.T گفت...

🙂